Waluty
Reklamacje i zwroty

WYMIANA/ZWROT/REKLAMACJE

 

ZWROT

Jesteś niezadowolona/y z zakupów i chcesz dokonać zwrotu? Nie ma problemu!

MASZ NA TO 14 DNI OD DNIA OTRZYMANIA PRZESYŁKI.

 

Adres do zwrotu/wymiany/reklamacji:

ESTILO

Krystian Rendak

ul. Stanisława Dygata 3/43
 01-748 Warszawa

  • Klient ma prawo zwrócić towar w sklepie stilechic.pl do 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
  • Prosimy wysłać towar wraz z paragonem i podpisanym,wypełnionym FORMULARZEM ZWROTU . Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.

  • Paczkę proszę odesłać jako przesyłkę poleconą za pośrednictwem Poczty Polskiej.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatem.

  • Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).

  • Zwrotu pieniędzy dokonujemy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, maksymalnie w ciągu 10 dni.

  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

  •  Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

 

 WYMIANA

 

 

  • Istnieje możliwość wymiany otrzymanego obuwia na inny rozmiar nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
  • W przypadku wymiany należy skontaktować się z nami mailowo w celu sprawdzenia dostępności towaru na wymianę. Prosimy w tytule koniecznie napisać „WYMIANA” wraz z numerem zamówienia które chcesz odesłać.  Zamówienie na wymianę nie musi być opłacone chyba, że wynika to z różnicy w cenie towarów.
  • Nie odpowiadający towar prosimy wysłać na nasz adres oraz dołączyć wypełniony FORMULARZ ZWROTU, paragon  oraz pieniądze na ponowną wysyłkę. Jeżeli wymiana ma być Pocztą Polską to 7 zł, a kurierem 13 zł.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatem. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.

  • Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.

  • Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).

  • Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.

 

REKLAMACJA

 

  • Reklamacje będą rozpatrywane na zasadach i w trybie określonych ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176).

  • W przypadku reklamacji prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas poprzez wiadomość e-mail.

  • Do reklamacji przyjmujemy towar z paragonem lub fakturą oraz wypełnionym i podpisanym FORMULARZEM REKLAMACJI.

  • Reklamacje proszę odsyłać na nasz adres.

  • Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatem. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej
  • Reklamacji podlegają tylko i wyłącznie fizyczne wady ukryte powstałe z winy producenta w produktach niezużytych.

  • W przypadku zasadnej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku danego modelu), sklep stilechic.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne towary do wyboru.

  • Zwroty kosztów transakcji realizujemy za pośrednictwem przelewu bankowego.

  • Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od momentu odebrania przez nas przesyłki.

  • REKLAMACJE WYNIKAJĄCE Z RÓŻNICY W WYGLĄDZIE TOWARÓW ZAMÓWIONYCH Z OTRZYMANYMI, KTÓRE SĄ SKUTKIEM RÓŻNYCH USTAWIEŃ PARAMETRÓW MONITORA KLIENTA, W SZCZEGÓLNOŚCI RÓŻNICY W BARWACH I ODCIENIACH, NIE STANOWIĄ PODSTAWY DO REKLAMACJI. DOTYCZY TO RÓWNIEŻ PODANYCH W OPISIE TOWARU WYMIARÓW, KTÓRE MOGĄ SIĘ RÓŻNIĆ O +/- 1,5-2 CM .

  • Reklamacji nie podlega towar posiadający wady jawne, widoczne w dniu zakupu lub, o których Kupujący jest poinformowany.

     

    W razie ewentualnych niejasności PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY LUB MAILOWY.

     

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl